Γιατί αποδίδουν τα μηνύματα σε αναμονή;

Υπάρχουν σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει το σύστημα της αναμονής...


Εξαιτίας του μεγάλου όγκου των προϊόντων που πουλάμε, ανακαλύψαμε  ότι οι πελάτες μας συχνά δεν γνώριζαν τι ακριβώς εμείς προσφέραμε - τα νέα μηνύματα αναμονής έχουν καταστεί ένας εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος που ενημερώνει τους πελάτες για τα προϊόντα μας σε αργό ρυθμό ενώ αυτοί περιμένουν στην αναμονή. Είναι το καλύτερο marketing που κάνουμε.


Παπαδόπουλος Κώστας Υπεύθυνος marketing και Επικοινωνίας

Έμεινα κατάπληκτη με το πόσο καλά η ομάδα σας μπόρεσε να ικανοποιήσει την επιχείρηση μας και να ενημερώσει για την υπηρεσία αναμονής. Ο τρόπος με τον οποίο ήταν γραμμένο το μήνυμα έκανε εκείνους που καλούσαν να ρωτάνε περισσότερα και να αγοράζουν περισσότερο.

Γιαννοπούλου Στέλλα Γενική διευθύντρια

Αρχικά είχαμε εφαρμόσει την λύση της αναμονής στα κεντρικά γραφεία μας και ανακαλύψαμε ότι λειτουργούσε τόσο καλά που την εφαρμόσαμε και στα άλλα γραφεία μας ανά την χώρα.
Η ομάδα που εργάστηκε για την υπηρεσία αναμονής βοήθησε ώστε να γίνει αυτή η εταιρική επέκταση πραγματικά ανώδυνα και εύκολα, με εντυπωσιάζει ακόμα που με μια απλή εντολή μπορούμε να αλλάζουμε τα μηνύματα  ταυτόχρονα σε όλα τα υποκαταστήματα μας.

Αναστασόπουλος Δημήτρης Υπεύθυνος δικτύου


Τι διαφορά κάνει ένα μήνυμα! Τώρα δεν αισθάνομαι αμήχανα να διατηρήσω τους πελάτες μας στην αναμονή, αντίθετα, μπορούν να ακούσουν μια σειρά από επαγγελματικά και ενημερωτικά μηνύματα που έχουν δημιουργηθεί από εσάς και το προσωπικό σας.
Πολλά Ευχαριστώ

Δημητρίου Αλέξανδρος Δικηγόρος